שלושה חודשים לבחירות: שני חוגי בית ביום לאסיף איזק ראש המועצה האזורית חוף הכרמל

שמוליק גביע, ראש המטה של איזק: ״הצבנו לעצמנו יעד גבוה והוא לפגוש לפחות 6,000 תושבים ותושבות במערכת הבחירות הקרובה, יש ביקוש אדיר למפגשים של אסיף"

לאור הביקוש של תושבי אזור חוף הכרמל, לארח את אסיף איזק, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל בחוג בית בביתם, בימים האחרונים נשלחו בקשות ממטות השטח למטה המרכזי להוסיף עוד חוג בית ביום, ולעבור לשני חוגי בית ביום.
עד כה, מטה הבחירות של אסיף איזק ביצע עשרות חוגי בית בתוך זמן קצר, במסגרתם נפגש אסיף איזק ראש המועצה, עם כ- 1,500 תושבי האזור.
כזכור, מועד הבחירות לרשויות המקומיות יתקיים השנה ב31.10.23, עד אז נקבעו למעלה מ- 80 חוגי בית ולאור הביקוש וקוצר הזמן, הוחלט לבצע שני חוגי בית ביום.
חוגי הבית מבוצעים בכל ישובי המועצה: עתלית, קיסריה, מושבים וקיבוצים והישוב עין חוד.
שמוליק גביע, ראש המטה של איזק: ״הצבנו לעצמנו יעד גבוה והוא לפגוש לפחות 6,000 תושבים ותושבות במערכת הבחירות הקרובה! יש ביקוש אדיר למפגשים אלו, הרבה תושבים פונים אלינו ואנו רוצים לאפשר לאלפי תושבים לפגוש את אסיף ולהחשף לעשייתו הרבה ולתוכניותיו לעתיד. על כן, החלטנו לחשוב באופן יצירתי ולבצע שני חוגי בית ביום. אנו רואים היענות מלאה והגעה של תושבים ותמיכה רבה באסיף. זו הזדמנות לומר תודה ענקית לאלפי התושבות והתושבים שמאמינים בנו ובדרך שאנו מובילים, ולמטה הנפלא שלנו, שמלווה את אסיף במסירות, אמונה וצדקת הדרך.״

דודי ארדון
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות