שוטרי המחוז הצפוני עצרו חשוד שהתפרץ לעסק בצפת. כתב אישום הוגש כנגדו.

בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת ישראל בתאריך 28/05/23 אודות התפרצות לעסק המוכר פלאפל בעיר צפת, חוקרי המחוז הגיעו לזירה והחלו בגביית עדויות ואיסוף ממצאים לזיהוי ואיתור החשודים במעשה

לאחר עבודה חקירתית אינטנסיבית, הצליחו חוקרי משטרת ישראל לשים את ידם על החשוד בביצוע העבירה בתאריך 30.05.23 והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת צפת.

מחומר החקירה עלה כי החשוד(60 ,צפת) הגיע לעסק יחד עם אדם נוסף כאשר הוא רכוב על אופניים, פרץ פנימה עפ״י החשד לאחר שקרע את רשת החלון ונכנס דרכו, לאחר מכן גנב קופסאת קרטון אשר הכילה כ30,000₪ ונמלט.

בעל העסק אשר הגיע לפתוח את המקום יומיים לאחר האירוע, הבחין באשר ארע ודיווח על כך למשטרה.

כאמור, החשוד נעצר ולאחר גיבוש תשתית ראיתית, הגישה משטרת ישראל כתב אישום ובקשת מעצר עד תום הליכים כנגד החשוד בגין התפרצות וגניבה דרך שלוחת התביעות הצפונית של משטרת ישראל.

משטרת ישראל פועלת כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות