עיריית חיפה מבצעת עבודות במקטע בין בן יהודה לבהאים. רק חבל שהיא לא תלתה שלטים ועדכנה את אפליקציית ווייז, וכך נהגים רבים מצאו עצמם עומדים שעה ברחוב מסדה, ללא דרך מוצא

עיריית חיפה מצפצפת על התושבים? איך קורה שנעשות עבודות בצירים מרכזיים בעיר ואף אחד לא תלה שלטים או עדכן את אפליקציית ווייז, וכך נהגים רבים מוצאים עצמם ב-22.30 בלילה תקועים בתנועה עומדת במשך שעה וחצי ברחוב אחד. ומה אמרה מוקדנית העירייה, כשתושבת העיר ביקשה לעדכן את מינהל ההנדסה?

אירית, תושבת חיפה העובדת באחת מהקריות, יחד עם נהגים אחרים, מצאה את עצמה השבוע שבה מהעבודה בשעת ערב מאוחרת וכל פעם מחדש עומדת בכביש פקוק ולמעשה כמעט סגור בשעה 22.00 בלילה.

הסיבה: עבודות ריבוד שמבצעת העירייה במקטעים שבין רחוב בן יהודה לבהאים.

אירית מספרת: "העבודות הן בשעה סבירה, על כך אין טענות, הבעיה שאין כל שילוט שמזהיר את הנהגים מלהיכנס למלכודת הזאת ממש ברחובות האלו, וגם בכלל לא עדכנו את ווייז, ולכן ווייז שולח אותנו לנסוע ברחובות האלו. וככה שני ערבים רצוף מצאנו את עצמנו, אני ונהגים רבים ממש תקועים בעשר וחצי בלילה – פעם אחת שעה וחצי ברחוב מסדה ופעם אחרת בשדרות הציונות.

"העבודות הן מבורכות, רק למה זה נעשה בלי בכלל לשים לב לדבר מינימלי, יידוע הנהגים והתושבים שנוסעים בצירים מרכזיים אלו?", שואלת אירית.

אירית לא התעצלה והתקשרה למוקד העירייה וביקשה לעדכן את מינהל ההנדסה, כדי שיתלו שלטים ויעדכנו את אפליקציית הווייז, אבל היא נדהמה כשהמוקדנית ענתה לה: "אני לא יכולה להעביר להם שום הודעה. את רוצה, תפני לתלונות הציבור".

אירית נדהמה ושאלה איך ולמה זה קשור לתלונות הציבור, אך המוקדנית התעקשה שהיא לא תעביר כל הודעה. "יש תחושה שרוח המפקד בעירייה, או הנהלת העירייה, מביאה אנשים לצפצף עלינו התושביםצוזה חבל".

כפי שנראה בצילום בזמן אמת, שצילמה אירית, אפליקציית הווייז כלל לא עודכנה בדבר הסגירה והעבודות, אבל זה לא מנע מעיריית חיפה לטעון שהם עדכנו ולטענתם הודיעו לתושבים המתגוררים במקום. אלא שהנהגים בצירים אלו, הם לאו דווקא רק תושבי הבניינים ברחובות אלו.

תגובת עיריית חיפה: "עיריית חיפה ביצעה יידוע ציבור לפני תחילת העבודות באמצעות שילוט ופליירים שנשלחו לכל התושבים המתגוררים באזור. הסגירה אף עודכנה, מבעוד מועד, בווייז. העירייה תעקוב אחר המשך ביצוע העבודות שאמורות להסתיים מחר בערב ובמידת הצורך תעדכן בזמן אמת גם באמצעות אפליקציית וייז".

 

צילום: באדיבות אירית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות