שני גברים היכו תושב קצרין ואף שברו לו בקבוק בירה על הראש, והכל בגלל עבודת שיפוץ שלא היו מרוצים ממנה

שוטרי משטרת ישראל עצרו שני גברים מקצרין, שהיכו גבר אחר בשל ויכוח עסקי ביניהם. אז מה עשה שם בקבוק בירה?

לפני כשבוע (25.6) בשעות הערב המאוחרות התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל על אודות תקיפה שהתרחשה במרכז של קצרין שבה נפצע גבר על ידי שני גברים שתקפו אותו במכות ובאמצעות בקבוק בירה.
מייד עם קבלת הדיווח הוזעקו כוחות משטרה, לזירת האירוע. כשהגיעו השוטרים למקום, הבחינו בקורבן שרוע על הקרקע, מדמם, ומקבל טיפול רפואי. השוטרים גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. במקביל החלו בפעולות חקירתיות, לאיתור זהותם של החשודים בתקיפה ולהתחקות אחר מסלול בריחתם. הקורבן, בן 49, נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים "זיו" בצפת להמשך טיפול רפואי.
במהלך החקירה אותרה זהותם של החשודים והם נעצרו. השניים, בן 48 ו-42 מקצרין, נחקרו ובהתאם להתפתחויות בחקירה, האריך בית משפט השלום בקרית שמונה את מעצרם עד להגשת כתב האישום מחר (חמישי).
מהחקירה עלה, כי ביום האירוע הבחינו שני החשודים בקורבן במכולת בקצרין. באותה עת החל דין ודברים בין הצדדים על רקע אי שביעות רצונו של אחד החשודים מעבודת השיפוץ, שביצע הקורבן בביתו של החשוד. או אז החלו החשודים לתקוף את הקורבן באמצעות בקבוק בירה ובמכות. לאחר מכן נמלטו החשודים מהמקום.
בתום חקירה זריזה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות במשטרת ישראל, שהודיעה היום בבית משפט השלום בקרית שמונה על כוונתה להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגד שני החשודים ובית המשפט נעתר לבקשתה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות