נתפסה כנופייה שסחטה דמי פרוטקשן מאזרחים תמימים בנהריה והסביבה, כשהם גם מציתים את רכביהם

ניתן לפרסם: המשטרה עצרה הבוקר בתום חקירה סמויה, 6 חשודים בסחיטת דמי חסות באזור נהריה והסביבה בהיקף של מאות אלפי שקלים, כשהם מציתים גם את רכבי הנסחטים

משטרת ישראל ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, במסגרתה אספו חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף, עדויות וראיות שונות הקושרות עפ"י החשד שישה חשודים לביצוע עבירות חמורות, של איומים וסחיטת דמי חסות מאזרחים תמימים, בהיקף של מאות אלפי שקלים.

ראשיתה של הפרשיה לפני מספר חודשים, עם קבלת תלונה בתחנת המשטרה בנהריה מתושב האזור, על כך שרכבו הוצת לאחרונה על רקע סחיטה ואיומים בידי גורמים המציגים עצמם "משפחת פשע".

כאמור, עם קבלת התלונה פתחה היחידה המרכזית במחוז חוף בחקירה סמויה, תוך הפעלת אמצעים מגוונים שאפשרו איסוף ראיות רלוונטיות והתפתחות החקירה לכדי פרשיה, המונה כיום מספר רב של עדים נוספים שנפלו עפ"י החשד קורבן לסחיטה על ידי החשודים.

עם מעבר החקירה הבוקר לשלב הגלוי, עצרו בלשי ימ"ר חוף בשת"פ כוחות יס"מ, 3 תושבי אום אל פאחם בשנות העשרים לחייהם, תושב נצרת כבן 30 ושני תושבי בסמת טבעון בשנות הארבעים לחייהם, בחשד למעורבות בתיק.

בכוונת המשטרה לבקש בהמשך היום את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה, בהתאם לצרכי החקירה והתפתחותה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות