נמשכת תוכנית שיקום שכונות ותיקות בקרית אתא. כעת הסתיימה העבודה ברחוב יצחק שדה

הסתיימו עבודות התשתית ברחוב יצחק שדה בקרית אתא. ברחוב בוצעו עבודות ריבוד אספלט וסלילה של הכביש בעלות של כ־5 מיליון שקלים

במסגרת התוכנית העירונית לשיקום שכונות ותיקות בעיר, סיימה עיריית קרית אתא את עבודות התשתית ברחוב יצחק שדה.
במסגרת הפרויקט בוצעו ברחוב עבודות נרחבות הכוללות את הסדרת הכבישים והרחבתם, שיקום מדרכות ואבני השפה, עבודות קרצוף וריבוד, החלפת תשתיות תת קרקעיות ושיפור מערך הניקוז, טיפול במפגעים אזוריים, הסדרת התנועה, התקנת עמודי תאורה חדשים ופיתוח נופי נרחב. עלות הפרויקט: כ־5 מיליון שקלים.
העבודות התבצעו במסגרת תוכנית שיקום שכונות ותיקות שמבצעת העירייה ברחבי העיר. במסגרת הפרויקט בוצעו עבודות נרחבות ברחוב ז'בוטינסקי, אנליביץ' פלמ"ח, מבצע סיני, יבניאלי, אביגדור עשת, אברהם טביב, ושמואל עזר.
מעיריית קרית אתא נמסר: "העירייה ממשיכה לפעול לשיפור התשתיות והכבישים בעיר לבטיחות כלל התושבים. במסגרת תכנית הפיתוח של העיר העירייה פועלת לשיקום התשתיות הוותיקות, תוך פיתוח מתחמי מגורים חדשים המשתלבים במרקם הייחודי של העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות