שר החינוך החדש, יואב גלנט, ביקר הבוקר בקרית אתא ויצא עם מסר מראש העירייה

במהלך ביקור עבודה ראשון של שר החינוך יואב גלנט בקרית אתא, אמר לו ראש העירייה: ״יש להחיל יום לימודים ארוך מגני טרום חובה ועד לכיתה ו״ 

הבוקר (26.5) ערך שר החינוך, יואב גלנט פגישת עבודה בלשכתו של ראש העיר, יעקב פרץ אשר כללה גם סיור במוסדות החינוך בקרית אתא.
הביקור החל בפגישת עבודה שכללה סקירה על מערכת החינוך בעיר, על העשייה החינוכית בעיר ועל התכניות החינוכיות הייחודיות שמובילה העירייה. ראש העירייה יעקב פרץ ביקש מהשר להחיל יום לימודים ארוך לתלמידי גני הילדים ובתי הספר היסודיים במטרה לתת מענה מיטבי לתלמידים ולהורים. "נדרשת החלטה מערכתית שתתרום לתלמידי ישראל ברמה החינוכית בתוספת של שעות הוראה ותאפשר להורים לצאת לעבודה מתוך ידיעה שילדיהם במסגרות תומכות ומגובשות פדגוגית".
שר החינוך התרשם מההישגים החינוכיים, ההשקעה העירונית ומהגידול הדרמטי שחל בשנים האחרונות במספר תושבי העיר, מוסדות החינוך והתלמידים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות