צעירה בת 21 בלבד מצאה שיטה מתוחכמת להונות בנקים בכל רחבי הארץ. והכל דרך הכספומט והעמדת פנים של שחקנית "אוסקר"

כתב אישום הוגש נגד צעירה מנוף הגליל שטענה שמכשיר הכספומט מקולקל והוציאה מהבנק כספים במרמה. ולא רק מבנק אחד

חקירה של יחידת ההונאה במחוז מרכז הובילה להגשת כתב אישום נגד צעירה בת 21 מנוף הגליל, שהצליחה במספר מועדים, להוציא במרמה עשרות אלפי שקלים מבנקים שונים.
החקירה העלתה שהנאשמת נהגה להגיע למכשירי הפקדת מזומנים בסניפי בנקים שונים ברחבי הארץ, ללחוץ על לחצן להפקדת מזומן ומיד לאחר מכן ללחוץ על לחצן הביטול. בהמשך נכנסה לסניף הבנק וטענה בפני הפקיד שהמכשיר "בלע" את הכסף אך לא זיכה את חשבונה.
על פי נהלים הנהוגים, הבנק נוהג לזכות באופן מיידי לקוח הטוען שהפקיד כספים באמצעות המכשירים האוטומטיים עד לבירור העניין. כך זכתה הנאשמת לקבל את הכספים שכביכול הפקידה ואז למשוך אותם במזומן.
השבוע הוגש כאמור לבית משפט השלום ברחובות על ידי פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום כנגד הנאשמת בחמישה אישומים של קבלת וניסיון לקבלת דבר במרמה.

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות