איך שלושה צעירים מקריית ביאליק חשודים בהצתת מפעל הגלידה בטירת כרמל? האם הם חלק מרשת של פרוטקשן באזור חיפה?

מה מביא שלושה צעירים מקריית ביאליק, כשאחד מהם אף משרת בשירות לאומי, להגיע באיון לילה ולהצית מפעל לגלידה בטירת כרמל? את זה מנסים לגלות חוקרי המשטרה שמצביעים על ראיות הקושרות את השלושה להצתה במקום

בליל ה-2 באפריל לפני כחודש ימים הוזעקו כשישה צוותי כיבוי מתחנת חיפה למפעל גלידה ברחוב התנופה בטירת כרמל. דווח על שריפה המשתוללת במקום.

לכבאים לקח זמן להשתלט על האש ולמקום נגרם נזק כבד. כבר בבוקר למחרת השריפה, חוקר שריפות של שירותי הכבאות קבע כי מדובר בהצתה.

המשטרה החלה לאסוף חומר ממצלמות אבטחה במקום ובאזור וכן אספה איכונים של ניידים שהיו באזור בזמן ההצתה המשוערת.

התוצאות לא אחרו להגיע: לזירה ולהצתה נקשרו שמותיהם של שלושה צעירים בני 21 מקריית ביאליק, כשאחד מהם אף אמור לעשות שירות לאומי באותו זמן. השוטרים עצרו את שלושת הצעירים ומעצרם הוארך מעת לעת.

בין היתר במצלמות האבטחה צולם אחד החשודים כשהוא מגיע לזירת השריפה, עוד לפני שפרצה השריפה.

אלא ששלושת החשודים טוענים כי הם כלל לא קשורים לאירוע, למרות שראיות שונות מצביעות על הימצאותם במקום. השלושה טוענים כי אין להם כל עניין לשרוף את המקום ויתרה מכך- אין להם כל מניע.

המשטרה מנסה לקשור את השלושה למעשי פרוטקשן שהולכים ופושטים בכל אזור חיפה, הקריות, נשר וטירת כרמל. האם השלושה קיבלו תשלום על הצתת המפעל לגלידה והאם בעלי המפעל היו נתונים לסחיטה באיומים מגורמים שונים? את זה חוקרת המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות