מרדף דרמטי ברחובות קריית אתא הערב אחר רוכב אופנוע שחצה רמזורים באדום, כשהתברר כי מעולם לא הוציא כלל רישיון

מרדף ברחובות קריית אתא לפני זמן קצר: נעצר תושב עכו פסול לנהיגה לאחר שניסה להימלט מהשוטרים תוך חציית צמתים באור אדום

 

לפני זמן קצר במהלך פעילות אכיפה באזור קרית אתא, סימנו שוטרי אגף התנועה לרוכב אופנוע לעצור לבדיקה. הרוכב שלא נשמע להוראות, החל להימלט תוך נסיעה מהירה ופרועה ברחובות העיר קריית אתא.

שני שוטרים שהיו רכובים על אופנועים גלויים, המשיכו במרדף אחר הרוכב שלא שעה להוראות וחצה צמתים באור אדום. כאמור, במהלך המרדף פגע אחד השוטרים עם האופנוע ברכב חונה והחליק על הכביש (נפגע קל על פי גורמי רפואה).

הרוכב שהמשיך בניסיון להימלט, איבד שליטה והחליק עם האופנוע ואף ניסה להימלט רגלית לאחר שנפצע קל עפ"י גורמי רפואה. השוטר הנחוש שהמשיך אחריו עצר אותו והוא הועבר לטיפול רפואי בבית החולים. בבדיקה בשטח נמצא כי הרוכב תושב עכו בשנות ה-20 לחייו, פסול לנהיגה ואינו הוציא רישיון על אופנוע. בתום הטיפול הרפואי תהליך החקירה ימשך נגדו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות