ראש עיריית נשר פנה למנכ״ל מד"א בבקשה לבדוק את מאות הדיירים במקבצי הדיור המוגן בעיר. כעת מחכים לתוצאות

מעל חמישים עובדי ומתנדבי מד״א הגיעו במשך יומיים לפתח ביתם של הקשישים במקבצי הדיור המוגן בנשר, ודגמו אותם לקורונה

חוסר הבדיקות לקורונה השאיר אוכלוסיות שלמות בנשר שמוגדרות בסיכון במצב אי וודאות. ראש עיריית נשר, רועי לוי החליט שזה הזמן לעשות מעשה ופנה ישירות למנכ״ל מגן דוד אדום בבקשה לבדיקת מאות הדיירים במקבצי הדיור המוגן. מד״א נענו לבקשתו ואתמול סיימו את לקיחת הבדיקות מכלל תושבי מקבצי הדיור המוגן.
"בעבודת הערכת הסיכונים שלנו הבנו שיש בעיר שתי נקודות אדומות אשר עדיף למנוע בהן התפשטות מאשר לנסות לטפל בחולים לאחר מכן", ציין ראש העירייה. "חשיבות הבדיקות היא מכרעת ברמה הלאומית לניהול המגפה, ועל אחת כמה וכמה שמדובר על אוכלוסיות בסיכון אשר מקובצות בבניין אחד, כפי שראינו לצערנו״.
מעל לחמישים עובדי ומתנדבי מד״א הגיעו ממש לפתח ביתם של הקשישים במקבצי הדיור המוגן במשך יומיים, ובסוף עבודה מאומצת סיימו לדגום מאות דיירים, כעת נשאר להמתין ולקוות לתשובות שליליות.
עד היום נמצאו בנשר כשני חולי קורונה בלבד (שמתגוררים פיזית בעיר), תוצאה של מדיניות מחמירה שהנהיגו ראש העירייה וצוותו מתחילת המשבר. "גאוותנו האמיתית היא תושבי נשר", הוסיף לוי. "רחובות העיר לכל אורך הסגר שנכפה עלינו היו ריקים, גני המשחקים גם הם נותרו שוממים. הבנת ההנחיות ויישומן הם התרופה האמתית בהעדר החיסון והתרופה המיוחלים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות