נשר הכינה חג סוכות עם שלל פעילויות לכל המשפחה והכל בחינם. מביקור בחי פארק ועד הפנינג ענק בטבע

ביום רביעי, 16.10 בין השעות 10:00 – 14:00 – חוגגים טבע בסוכות עם כל המשפחה  בשיתוף קק"ל – הפנינג  מיוחד לכל המשפחה בפארק קק"ל עם מתנפחים לילדים, מעגל מתופפים, קישוט סוכה קהילתית, משחקי חברה, סדנאות יצירה, מזנון נוער, בובות אנושיות ולראשונה השקת משחק Totem time חווית מציאות רבודה בגשרים התלויים. הכניסה חופשית.

על מנת להקל את ההגעה יהיו הסעות מרחבי העיר בנקודות הבאות: מסלול רכב 1: בית ספר בית יהושוע, גבעת נשר, רחוב העליה, יפה נוף, המגינים, דרך משה, קרן יסוד, ששת ימים, חצב, לותם, חרוב, אלון, אשל, חרוב – לפארק קק"ל.  מסלול רכב 2: היכל התרבות, אשכולות עלייה של בן דור, עמוס, צהל, זית, יסמין, ורדים, נוריות. שיטה, תמר, אשל – ומשם לפארק קק"ל. יציאה האוטובוסים מנק. המוצא – 10:30, יציאה האוטובוסים מהפארק – 13:30

 

עוד באותו יום (רביעי) 16.10 החל מהשעה 14:30 – יתקיים יום כיף למשפחות המיוחדות בנשר בחי פארק קרית מוצקין. ניתן להגיע בהסעה או עצמאית. ההשתתפות ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש.

החיות בחי פארק מחכים לתושבי נשר בחינם עם הרשמה מראש

ביום שישי, 18.10 החל מהשעה 09:00 תתקיים הצעדה ה-14 לזכרו של סגן אורי בינמו ז"ל – הצעדה השנתית תתקיים בדרך אורי בפארק קק"ל רחוב החרוב נשר, יש להצטייד בנעלים גבוהות / סגורות, הצעדה מיועדת למשפחות עם ילדים קטנים, בני נוער, חיילים, לוחמים, תושבי נשר, מוקירי זכרו של אורי ועם ישראל.

 

ביום ראשון, 20.10 חב"ד מזמינים את הציבור לתפילות סוכות ושמחת תורה בבית הכנסת הפתוח של בית חב"ד ברח' הורדים 21 (קומה תחתונה), בשעה 18:20 תפילת ערבית חגיגית, קידוש לכל המשפחה, הקפות ראשונות עם ספרי תורה, ריקודים, דגלים, הפתעות והקפה מיוחדת לילדים.

 

ביום שני, 21.10  המועצה הדתית מזמינה אתכם להקפות שניות בשעה 20:00 בשלושה בתי כנסת בעיר: היכל שלמה – תל חנן, גבעת נשר, הנוריות.

ראש עיריית נשר, רועי לוי, סיכם ואמר: "אנו שמחים לאפשר לתושבי נשר ליהנות לאורך החג כולו ממגוון רחב של אירועי תרבות ופנאי לכל המשפחה, להתארח, לציין את מורשת החג ולהתחבר לטבע".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות