עיריית נשר תתגבר את המצלמות ברחובות, בעקבות זריקת הרימון לעבר בניין ברחוב האלון. וגם: איך זה קשור למבול הודעות שקיבל ראש העיר?

מלבד זאת, לוי נאלץ להעלות פוסט בפייסבוק שלו בו הוא מזים את השמועות שהביאו לכך שקיבל עשרות רבות של הודעות לנייד, לאחר שחבר אופוזיציה בנשר הפיץ שמועה, כך לפי לוי – לפיה הרימון שהושלך כוון לביתו של ראש העיר שהוא מאוים.

כך כתב לוי: "אני מתעורר בבוקר בחדר המלון בחופשה בחו"ל עם המשפחה ומוצא בטלפון שלי הודעות תמיכה רבות. בתחילה לא הבנתי על מה המהומה.

בירור קצר, מסתבר שחבר האופוזיציה השקרן, שלח כנראה בלילה הודעה לכתבי חדשות, כי נזרק רימון סמוך לבית שלי ברחוב האלון הודעת פייק שלא בפעם הראשונה ששולח. עזבו שהם אפילו לא טרחו לבדקו לפני שהם פרסמו, חלקם, הגדילו והוסיפו תמונה שלי ליד הכותרת כדי לעורר פרובוקציה.

כמובן שמדובר בפייק ניוז ברמה הכי נמוכה שיש שייצר חבר האופוזיציה השקרן, שלא בפעם הראשונה.
אכן היה אתמול אירוע פלילי חמור בעיר, אך הקשר בינו לבית שלי זה כמו הקשר בין הבית של כל תושב בעיר שגר ברחוב האלון ולא בבניין , לאירוע– אין קשר!

תודה לכל התושבים היקרים שלנו הדואגים לשלומי ושלום משפחתי.
אנחנו נהנים ביחד ומתגעגעים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות