החל שלב נוסף בפרויקט הסדרת רחוב התעשייה בקרית אתא

במקביל מבוצעים שינויים גיאומטריים בתוואי הכבישים והמדרכות וכן השלמת בניית כיכרות תנועה בצומת התעשייה – שלמה בן יוסף , המעפילים- התעשייה וצומת 772 א'-מעפילים, במטרה לווסת את תנועת כלי הרכב ברחוב, לאפשר גישה נוחה, להסדיר את התנועה בצמתים ולהגביר את הבטיחות. הכיכרות יאפשרו חיבור לכביש 772א' המהווה כניסה לדפו של המטרונית.

העבודות ברחוב מתבצעות בהמשך לעבודות הפיתוח שנעשו בדרך חיפה, כביש 772, כביש 772א' ורחוב הירדן אשר סוגרים למעשה את כל מערך הכבישים המובילים לצומת 772-התעשייה-זבולון (צומת דשנים). עלות הפרויקט: כ־50 מיליון שקלים.

"אזור התעשייה הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי הודות לכניסת יזמים ומשקיעים חדשים לאזור כך שהשקעה באזור זה היא חיונית להמשך פיתוחה של העיר", ציין ראש העירייה יעקב פרץ. "מערך התשתיות בעיר שינה את פניו מתוך ההנחה כי פיתוח צירי תחבורה ראשיים יביאו לפיתוח העיר והאזור כולו ויהפכו את קרית אתא לזמינה ונגישה, תוך ניצול הפוטנציאל המרבי שלה".

 

צילום: דוברות עיריית קרית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות