המרכז למחוננים ולמצטיינים בקרית אתא מתרחב

בשנים האחרונות עלה וגדל מספר התלמידים המשתתפים בתכנית המיוחדת של המרכז, המונה כיום כ־220 תלמידים, הלומדים בחמש שכבות גיל מכיתה  ג'־ז'. לאחרונה המרכז הוגדר כמוסד חינוך יישובי המקבל גם תלמידים מהיישובים הסמוכים והפך למרכז הגדול באזור עם מספר המחוננים הגבוה ביותר.

המרכז מתמחה במתן מענה לצרכים האינטלקטואלים והרגשיים של התלמידים המחוננים והמצטיינים ומפעיל שלל תכניות לימוד ייחודיות ומאתגרות הכוללות קורסים אקדמיים סמסטריאליים המועברים ע"י מורים מומחים להוראת מחוננים ומצטיינים. התלמידים בתוכנית מקבלים תוספת שעות לימוד ותגבור ופעם בחודש נהנים מפעילויות מיוחדות הכוללות סיורים, טיולים, סדנאות וימי שיא.

"עידוד המצוינות היא אחת המטרות העירוניות המרכזיות העומדות לנגד עינינו", ציין אש העירייה יעקב פרץ. "משאבים רבים הופנו להפעלת תוכניות לימוד חדשניות ולשורה של פרויקטים, בשיתוף עם הצוות החינוכי וההורים. יחדיו, יצרנו בקרית אתא קהילה חינוכית הרואה במשותף את צרכי התלמידים, ההורים והמורים ואשר הפכה את מערכת החינוך בעיר למקור גאווה".

 

צילום: דוברות עיריית קרית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות