הקדשה מיוחדת למשלחות הנוער מנשר בבראוורד קאונטי

למשלחת קדמו מספר חודשים של תהליך הכנה משמעותי בהובלת צוות השותפות ומלווי המשלחת: אור מורדו, מנהל מחלקת הנוער בנשר ואורנה טנא, רכזת אנגלית בתיכון נשר. בנוסף נוער המשלחת ייקח חלק בתוכנית המשך שנועדה לשמר את מעורבות הנוער בשותפות ולבנות על המחויבות שלהם להמשך הקשר עם הקהילה היהודית התאומה של נשר, בראוורד קאונטי.
בנוסף, במהלך הביקור אן וג'ף סופשין – פעילים ומתנדבים בולטים בפדרציה היהודית חשפו כי יסייעו לגיוס כספים לטובת שיפוץ הגן במרכז הקהילתי והקדישו לוח קיר מיוחד לכבוד משלחות הנוער מנשר לאורך שנים. על הלוח נכתב: "לכבוד כל המשלחות לפנינו וכל המשלחות העתידות לבוא".
אליעד אליהו בן שושן, מנהל השותפות, ציין: "השנה קיבלנו משובים ותגובות חמות וחיוביות במיוחד, על בני הנוער שנבחרו לייצג אותנו כשליחים במחנה ועל עשייתם החינוכית במהלך המחנה. משלחת זו הינה דוגמה עד כמה הנוער שלנו איכותי ורואה בחיבור עם קבילות יהדות ארה"ב כערך עליון וחשוב".
חברי המשלחת זכו גם לחיבוק חם מהמשפחות המארחות – לאחר שטיסתם התעכבה בשל תנאי מזג אוויר קשים, התגייסו המשפחות המקומיות ואירחו אותם בביתם לעוד ערב נוסף. המשפחות ציינו בערב פרידה מיוחד, כי הקשר עם נשר התהדק והתחזק דרך בני הנוער ונוצרו קשרים מיוחדים עם בני גילם ומקביליהם בקהילה.
ראש העירייה רועי לוי, סיכם: "השותפות בין הקהילה בבראוורד קאונטי חשובה ומשפיעה רבות על העיר נשר. אני שמח שיצאה משלחה איכותית של בני נוער אשר השאירו רושם מצוין בקהילה. נמשיך לחזק את השותפות ולהשקיע בפיתוח קשרי החוץ של העיר".
צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות