נשים מנשר יצאו למשלחת מומנטום JWRP

המסע היה בעיקר סביב אתרי מורשת יהודית כאשר את המסע התחילו בבית העצמאות בתל אביב, המשיכו למרכז החדשנות. בהמשך המסע טיילו סיירו גם בצפת, ביצעו טקס קריאת שמות עבריים ושטו בכנרת, המשיכו לסיור בעיר העתיקה בירושלים ובכותל המערבי קיבלו את השבת. במהלך השבת התארחו אצל משפחות בירושלים. כמו כן סיירו ביד ושם ובארגוני רווחה וצדקה, במצדה ובים המלח וסיימו בגבעת התחמושת.

המשתתפות סיכמו: "כשהצטרפתי לטיול הזה, לא היה לי שום מושג שאני מצטרפת לטיול של פעם בחיים! ההיכרות עם 13 נשים נהדרות מבראוורד קאונטי, יחד עם נשים ואימהות מהשותפות שלנו הייתה חוויה מדהימה. התחלנו לבנות "שותפות" בינינו לבין אימהות משם, שחלקנו כל כך הרבה יחד. כל יום למדנו משהו חדש, כל יום התחזקנו בכל כך הרבה דרכים! אני שמחה מאוד שנבחרתי לקחת חלק במסע הזה ואני ממליצה בחום לאימהות אחרות להצטרף לטיול הבא. כל רגע כאן היה מרגש ומעניין, מעצים ומחזק. תודה מומנטום! "

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות