מה קורה לחולה שרוצה לבקר במרפאות "מכבי" החדשות בקריית מוצקין? מסתבר: משלם על כך ביוקר. "בקופה מתעלמים מצרכי החולים ובעירייה מצאו מקור לפרנסה מחולים"

שרית לא לבד – גם רועי לקח את אביו המבוגר למרפאה למספר טיפולים ומספר: "כשהגענו בפעם הראשונה למרפאות מכבי במוצקין חשבתי שנמצא חניה מסודרת ליד המרפאות, אפילו בתשלום מסוים – וכלום. אבא שלי כבר לא יכול ללכת מרחקים ונעזר בהליכון. עד שמצאתי חניה במרחק מהמרפאות אבא שלי נלחץ שהוא יצטרך ללכת את כל זה. נאלצתי לחזור, להוריד את אבא שלי בפתח המרפאות ולחפש שוב חניה. אחרי הטיפול השני קיבלתי דוח. לא הבנתי למה? התברר שהפנגו לא הוארך מספיק, כי חיכינו יותר זמן בתור במרפאה. פניתי לפקידה במרפאה וביקשתי שיעזרו לנו מול העירייה – וכמובן אמרה שזה לא עניין שלהם. אז אני מבין שעיריית קריית מוצקין מצאה מקור חדש להכניס לעצמה כסף וקופת חולים 'מכבי' משתפת פעולה עם הגזל הזה".

מקופת חולים "מכבי" נמסר בתגובה: "המרכז הרפואי במוצקין הוא מהגדולים בישראל. שביעות הרצון ממנו גבוהה ביותר. למכבי אין שטח חניה ברשותה ומקומות החנייה בסמוך למבנה הם ברשות העירייה. בסמוך למרכז הרפואי קיימים מספר חניונים ללא תשלום בכל שעות היום".

בעיריית קריית מוצקין בחרו שלא להגיב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות