קונצרט סיום של פרויקט "בית ספר מנגן" בקרית אתא

במסגרת הפרויקט לומדים התלמידים נגינה בקבוצות קטנות, תוך ליווי אישי של כל תלמיד, כחלק אינטגרלי מיום הלימודים הבית ספרי. התלמידים מתנסים בנגינה בכלים תזמורתיים: כלי הנשיפה והקשה (חליל, קלרינט, סקסופון, חצוצרה, קרן יער, בריטון, טרומבון, טובה, תופים) וכלי הקשת (כינור, צ'לו) במטרה לעודד שיפור בהישגיהם הלימודיים והחברתיים.

הפרויקט "בית ספר מנגן" בנוי ע"פ "מודל מוזיקלי יישובי" של משרד החינוך. על פי המודל, ללימודי הנגינה תפקיד ברור בהתפתחות התרבותית של הילדים וחשיפתם למוזיקה.

לדברי מנהלת מרכז המוזיקה העירוני, טניה שפירא: "לימודי נגינה מהווים חלק מרכזי וחשוב בפיתוח הדמיון, הזיכרון, הרגישות, והקואורדינציה ומשפיעים באופן ישיר  על ההתפתחות הקוגניטיבית של הילד, על יכולותיו האקדמיות, על ביטחונו העצמי ויכולותיו הבין אישיות".

 

צילום: עיריית קרית אתא

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות