צפו: שני תושבי עכו הסתובבו ברחבי הארץ וגנבו מוצרים מרשתות חשמל וקוסמטיקה בשווי מאה אלף שקלים

בתוך כך, חקירת מאפייני הגניבות וניתוח ממצאים ויזואליים, בשת"פ מנהלי הביטחון של אותן רשתות, הביאו כאמור לחשיפת מבצעי העבירה ושיטת הפעולה העקבית בה נקטו, הודות לפריסת מצלמות מוגברת בחנויות ושימוש באמצעים טכנולוגים נוספים למניעת גניבות, עד השלב בו ניתן היה לגבש כתב אישום ע"י מערך התביעות של משטרת ישראל המייחס להם 9 גניבות שונות, בהתאם לטיב הראיות.

מפרטי החקירה וכתב האישום עולה כי השניים פעלו על פי החשד בשיטתיות בכל רחבי הארץ, תוך שהם נכנסים לרשתות חשמל וקוסמטיקה, כאשר האחד מרכז את מוצרי היוקרה אותם בקשו לגנוב במדף צדדי, בהם: בשמים, מחשבים וטלפונים ניידים ולאחר תצפית על תנועת עובדי החנות, פריסת המצלמות ובחינת דרכי היציאה, החשוד השני מכניס את המוצרים במהירות "מנקודת איסוף אחת" בחנות אל תיקו ומפלס את הדרך החוצה עם המוצרים הגנובים, מבלי לעבור כמובן בקו הקופה.

מעצרם של החשודים הוארך בבית משפט השלום בחיפה עד הגשת כתב אישום בעבירות של גניבה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות