מנהל יחידת הנוער של נשר נבחר ל"מנחה של המדינה"

בהודעת עמותת במתנ"ה צוין כי מורדו, ושני זוכים נוספים: שרי ציוני – מנחת מועצת התלמידים והנוער המחוזית – מחוז דרום, וחוה הייטי אלל – מנחת מועצת התלמידים והנוער העירונית כפר סבא, בלטו בדוגמתם האישית, השליחות והעשייה למען מנהיגות הנוער.

סגן ראש עיריית נשר, גיאורגי גרשקוביץ, אשר לקח חלק בטקס, בירך בשם העירייה את בני הנוער הרבים שהיו בקהל, ועל מורדו הוא אמר: "אני מכיר את אור כבר מספר שנים ויודע איזו עבודה חשובה הוא עושה למען התלמידים. אני גאה שיש לעיריית נשר מנהל ראוי ואין לי ספק שאור עוד יגיע רחוק".

ראש עיריית נשר, רועי לוי, בירך אף הוא את מורדו על זכייתו ואמר: "עיריית נשר מקדמת ומטפחת את המצוינות בקרב מנהליה. זכייתו של אור מוסיפה כבוד רב לעירייה. אור יצר קשר ישיר ומיוחד עם הנוער בנשר, קשר של העצמה. את פירות ההשקעה של אור בפרט ועיריית נשר בכלל בנוער המצוין שלנו רואים למרחקים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות