נשר הצדיעה למתנדביה

את האירוע הנחו יחד: מנהלת "מרכז למשפחה" בנשר, עו"ס קהילתית, נעמי מנדלבאום, ורכזת תחום קהילה והתנדבות ברשת המתנ"סים נשר, בת שבע זגורי, שאמרה: "מביטה אני בקהל הנכבד הזה ורואה בו את הטוב והיפה. קהל המגלם בעיניי את נשר היפה ואת ארץ ישראל היפה של מעורבות, אכפתיות ונתינה. בזכות ניצוץ האור שבלכם נגייס יחד עוד מתנדבים".

מפקחת תחום התנדבות, במשרד הרווחה, מחוז חיפה, ריקי שחר, שיבחה את העשייה בתחום ההתנדבות בעיר ואמרה: "כמי שגרה בעבר בנשר יש לי פינה חמה לעיר. נשר מיוחדת בזכות המתנדבים שלה. יחידת ההתנדבות בנשר היא דוגמא ומופת לכלל יחידות ההתנדבות באזור הצפון".

תושבת העיר, יונית קפלן, ברכה בשם המתנדבים הרבים ואמרה: "ההתנדבות, נדיבות ונתינה, מעניקה לזולת אבל היא מעניקה גם למעניק. כולנו ריקמה אנושית חיה. כשאנו עושים למען האחר אנו מאוחדים וחווים שפע וכאשר חולקים מהשפע – משפיעים".

מנהל המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר, אופיר אבוחצירה, אמר: "תודה לכם המתנדבים, אשר ללא תמורה, נותנים מזמנכם כדי להעניק לכלל הקהילה איכות חיים. אתם שלוקחים אחריות ומגלים מעורבות, שלא מחכים שאחרים יעשו במקומכם ובשבילכם, אלא נוטלים יוזמה ומשפיעים".

 

צילום: יוסי שרם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות