חילופי האשמות קשים בתוך ועד עובדי עיריית חיפה. אחד מראשי הוועד לשעבר גבי שושני: "צריך סדרת תוכניות 'עובדה' לחשוף מה הלך בזמן מזרחי". מזרחי: "שושני פועל מתסכול ומניעים אישיים"

יו"ר מרחב חיפה בהסתדרות, משה מזרחי, שהיה יו"ר ועד עובדי חיפה ומגבה את דוד וקנין יו"ר הוועד, תוקף את שושני במילים קשות ואומר: "הוא מתנהל מאינטרסים אישיים. הוא פועל מתסכול ומרמור בגלל עניינים שנוגעים לו. הוא לא בא מאינטרס למען טוב העובדים, אלא מאינטרס שלו ודי ברמיזה זו. עובד שרוצה לדעת יותר, מוזמן להתקשר אליי.

גבי שושני תוקף בחזרה את מזרחי ווקנין ועונה להאשמות של מזרחי: "הכל הבל הבלים ושקר וכזב. אנשים מאסו בהם, הם מאסו ברודנים שרודים בהם. הם מבטיחים לעובדים לתת להם דרגים והתקדמות".

 

הם טוענים שאתה פועל מנקמנות ותסכול בגלל שלא ממנים את הבן שלך למנהל במחלקה בעירייה.

 

"זה לא קשור לבן שלי. זה שהוא ניגש למכרזים ולא נתנו לו ובחרו אנשים שפחות טובים ממנו, זה לא קשור האחד לשני. אם אני אזמין את תוכנית 'עובדה' לתחקיר על מה שהולך בוועד עובדי עיריית חיפה, בעיקר בזמנו של משה מזרחי, לא יעשו תכנית אחת- אלא סדרה שלמה. הם נכנסו לפאניקה והם רודפים אחרי האנשים והם מאיימים עליהם".

 

הם טוענים שחלק מאלו שחתמו לעבור להסתדרות המאוחדת, חזרו בהם.

 

"ברור. כי הם שולחים מנהלים שיאיימו על העובדים שלהם. אבל ברגע שאומרים אתה לא תיקח קביעות, אז מפחדים. פניתי לראש העיר קליש שתסגור להם את הברז".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות