הישראלים כבשו את מדרונות הסקי באירופה ובמזרח הרחוק החורף הזה

בין יעדי הסקי המועדפים על הישראלים החורף הזה ניתן למצוא את:

לחוות את לה דולצ'ה ויטה (La Dolce Vita) באיטליה

כמארחת של שתי אולימפיאדות חורף, איטליה מתהדרת באזורי סקי ברמה עולמית בהרים שבצפון המדינה לאורך האלפים והדולומיטים. למראה האלפים הנשאים מעל העיר, טורינו (Turin) אינה רק אזור סקי עם למעלה מ-100 מעליות סקי ו- 1,500 ק"מ של מדרונות, אלא גם בית לעיירות איטלקיות ציוריות יפהפיות.

ביקור במקום הולדתם של המשחקים האולימפיים הראשונים

שאמוני (Chamonix) שבצרפת ידועה בפסגות הגבוהות שלה ומתהדרת ב- 10 אזורי סקי הפזורים בעמק מתחת להר המון בלאן המפואר, בעל הפסגה הגבוהה ביותר באירופה. עם מגוון אפשרויות סקי החל מסלולים אתגריים דרך עצי האורן עד למדרונות למתחילים וכל שאר האפשרויות ביניהן, ישנה אפשרות לכל גולש סקי וסנובורד בשאמוני.

מי שאינו גולש סקי יוכל ליהנות מנסיעה ברכבת החשמלית המטפסת על הר המון בלאן (Mont Blanc Tramway) וליהנות מתצפית גבוהה על הרי האלפים המהפנטים.

צוגשפיצה (Zugspitze) – ההר הגבוה ביותר בגרמניה

גרמניה לא מפורסמת במיוחדת כיעד לסקי, אך בגרמניה נמצאים למעשה כמה ממסלולי הסקי הטובים ביותר במערב אירופה. מסלולים אלה נמצאים באתר הנופש GarmischPartenkirchen הממוקם למרגלות הרי האלפים הגרמניים. גולשים יכולים ליהנות מכ- 30 ק"מ של מסלולי ההר ו- 10 ק"מ של מסלולי סקי קרוס קאנטרי על ההר צוגשפיצה המתנשא לגובה 2,962מטר. זה כולל את Kandahara ואת המדרונות האולימפיים, אשר משמשים לתחרויות סקי בגביע העולם מדי שנה.

כחלק מפעילויות ה- après-ski המחכות לכם בסוף היום, ניתן ליהנות מבירה בווארית איכותית בגני הבירה (beer gardens) המסורתיים, באולמות ובמסעדות בכפר.

סקי עוצמתי ומסיבות עוצמתיות באוסטריה

גולשי סקי מנוסים ייהנו באוסטריה מכמה מהפעילויות המאתגרות ביותר ומקבלת הפנים המקומית. אחרי הכל, האוסטרים לוקחים את הסקי שלהם מאד ברצינות והוא נחשב לספורט הכי פופולרי במדינה. למעשה, ברוב בתי הספר מוקדש שבוע אחד בשנה לסקי הן בבתי הספר היסודיים והן בחטיבות הביניים. 

אם אתה מטייל עם חברים, בסנט אנטון אם ארלברג (St Anton am Arlberg), בירת הסקי של אוסטריה מציעה לא רק 306 ק"מ של מסלולי סקי, אלא גם סצנת מסיבות מפוארת בהן החוויה מובטחת.

סקי אתגרי ביפן

עם למעלה מ- 500 אתרי סקי ותדמית של סקי פודרה עמוק על גבי שלג טרי ורך, אין פלא שהישראלים מרחיקים מעבר לאירופה לאתרי הסקי ביפן בחורף הזה. בראש יעדי הסקי הגדולים ביפן ניתן למצוא את שיגהקוגן (Shiga Kogen) בנגנו (Nagano), אזור סקי המתפאר בפסגות הנישאות לגבהים של 1,300 עד 2,300 מטר, בעזרת למעלה מ- 50 מעליות סקי וגונדולות ב- 19 אזורי סקי שונים. אפשרויות נוספות ליהנות מהאזור הן דרך טיולי סנובורד וטיולים רגליים המאפשרים ליהנות מפלאי הטבע של שיגה והנופים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות