תושבים מתלוננים על העבודות בדרך הים. ריזק סעיד, מנהל קשרי קהילה, יפה נוף: "הפרויקט הזה הוא מהמורכבים בעיר ואנחנו מסיימים אותו לפי הלו"ז שהובטח בעוד כחודש"

תגובת ריזק סעיד, מנהל קשרי קהילה, יפה נוף: שיקום רחוב דרך הים הוא מהפרויקטים הגדולים והמורכבים המבוצעים בעיר. במסגרת העבודות הונחו תשתיות תת קרקעיות חדשות אשר כוללות בין היתר: מערכות מים, ביוב, ניקוז, חשמל, תקשורת והשקיה. שיקום מבנה הכביש ובנייה חדשה של המדרכות תוך מיתון השיפועים הקשים הקיימים במקום והסדרת שבילי הליכה נגישים ורציפים במקום גרמי המדרגות שהיו במקום. כמו כן כולל הפרויקט עבודות גינון נרחבות, הסדרת מקומות חנייה חדשים מול הכניסה לבי"ס הראלי לצורך הורדה בטוחה של הילדים. לאורך המקטע העליון מבוצעים שינויים גיאומטריים הכוללים בין היתר כיכר חדשה בצומת שושנת הכרמל, שנועדה להגביר את בטיחות הנסיעה במקום, לאפשר מעבר בטוח להולכי רגל ואפשרות לפניית פרסה. בתוך כך, שוקמה גם כיכר מילה ברנר בהמשך הרחוב. מדובר כאמור בשלב האחרון במסגרת שיקום רחוב דרך הים והרחובות הסמוכים לו בהם: התמר, דולב, אילנות ואשכולות. מדובר בנתיב תנועה ראשי העובר ברחוב צר, מוגבל ועמוס תשתיות ועל כן מבוצעות העבודות במקטעים ובכל צד של הרחוב בנפרד. הדבר מאריך אמנם את משך העבודות הכולל אך מונע חסימה מוחלטת של עורק חשוב זה לאורך זמן. במסגרת זו התבצעו העבודות במקטע העליון, בין מרכז כרמל לשושנת הכרמל, בשני שלבים:

*השלב הראשון הסתיים בחודש ספטמבר.

*השלב השני שהחל בחודש נובמבר מבוצע גם הוא בשני שלבים: בשלב הראשון שכבר הסתיים שוקם חלקו הצפוני של הרחוב ובשלב זה מבוצע חלקו הדרומי.

*העבודות בכל המקטעים צפויות להסתיים עד תחילת חודש אפריל.

 

***צוות 'ניוזים צפון' מבטיח כי ימשיך ויעקב אחר הנושא ויעדכן בהתפתחויות. 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות