הרחבת תוכנית החלל בחטיבה העליונה רוגוזין

בנוסף, משתתפת החטיבה בפרויקט "תבל". הפרויקט הייחודי כולל בניה ובדיקה של 8 לוויינים על ידי תלמידים, ושיגורם לחלל עד סוף שנת 2020. הפרויקט, בהובלת סוכנות החלל הישראלית, משרד המדע ומרכז המדעים בהרצליה, מאפשר לתלמידים להשתתף בתכנון ובנייה של לוויין זעיר שיבדוק טכנולוגיות חדשניות של יכולות חשיבה אוטונומית של לוויינים בחלל.

במקביל תחל לפעול בשנת הלימודים הבאה מגמה חדשה ראשונה מסוגה והיחידה באזור הצפון – מגמת הנדסת חלל. הלימודים במגמה מבוססים על גישות חדשניות בהוראת מקצועות הנדסיים משולבי מדע. הלימודים כוללים לימודי פיסיקה (בהיקף של 5 יח"ל) , מדעי ההנדסה, המחשב והאלקטרוניקה (בהיקף של 5 יח"ל), הנדסת חלל וטכנולוגיה מוכללת – ננו לוויין (בהיקף של 5 יח"ל) כאשר הקריטריונים הם לימודים בהקבצה א' בממוצע של 80 ומעלה במתמטיקה, פיזיקה ואנגלית.

לדברי ברוריה הספל, סמנכ"לית רוגוזין: "החינוך להנדסת חלל הינו פלטפורמה לקידום מצוינות כאשר החטיבה העליונה הינה חוד החנית בכל הקשור בנושא זה. הנגשת הנושא לתלמידים מעמידה את דור העתיד בחזית המדעית והטכנולוגית בתחום החלל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות