מרכז למשפחה יוקם בנשר בהשקעה של 200 אלף שקלים

במרכז ייהנו המשפחות מסיוע במיצוי זכויות ומהנגשת מידע, קבוצות תמיכה וסדנאות, מנהיגות הורים פעילים, פעילויות פנאי והפגה, התנדבות, הסברה ושינוי עמדות ועוד. המרכז יפעל ב"מרכז הוורדים" ברחוב הוורדים 7, מקום ששופץ, צויד והונגש לטובת קהילת תושבים עם מוגבלויות בעיר ומשפחותיהם, וייפתח, כאמור, במהלך פברואר 2019.

אופיר אבוחצירה מסר: "המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר רואה חשיבות רבה בהקמת שירותים בקהילה לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. המרכז למשפחה מספק תחת קורת גג אחת רצף ומגוון של תוכניות להורים, לאחים, ואפילו לסבים ולסבתות, זאת תוך כדי שיתופם בתהליך קבלת ההחלטות, ניהול השירות, וחיבורם ושילובם לקהילה הסובבת אותם. לצד המרכז למשפחה פועלות תוכניות נוספות לשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות: מועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים, קהילה תומכת לנכים ובקרוב יוקם מועדון חברתי לנכים בוגרים"

ראש עיריית נשר, רועי לוי, הוסיף: "עיריית נשר מייחסת חשיבות רבה לתחום הסיוע לתושבים בעלי מוגבלויות, הן מבוגרים והן ילדים, אם בקידום נושא הנגישות לנכים ברחבי העיר ואם בתחום הסיוע האישי באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים. הסיוע לבעלי מוגבלויות הוא אחד הנושאים הנמצאים בראש סדרי העדיפויות שלנו. במקביל העירייה משקיעה משאבים רבים ופועלת לשיפור הנגישות בעיר על מנת להקל ולשפר את איכות חייהם של בעלי צרכים מיוחדים.

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות