בר מצווה בכותל

מנכ"ל עיריית נשר, צחי שומרוני, בירך את הנערים ובני משפחותיהם לפני צאתם ואיחל להם שיגדלו לתפארת ויחוו הנאה ומשמעות במעבר מילדות לבגרות. הנערים ובני משפחותיהם הביעו התרגשות רבה מהמעמד החגיגי ורב המשמעות.

ראש עיריית נשר, רועי לוי, הודה לעובדי המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה ולמיזם "ישמח חתני", על היוזמה הברוכה ואמר: "אני רוצה להודות לכל הגורמים שלקחו חלק במלאכה, ועל מיזם ערכי ומרגש שמלכד את הקהילה כאן בעיר ומחזק אותה. תודה על האושר שהענקתם לנערים בפרק חשוב כל כך בחייהם. עיריית נשר תמשיך ללוות את תושביה בכל תחומי החיים".

יוזמת מיזם "ישמח חתני", דליה כהן, הוסיפה: "מטרת המיזם 'ישמח חתני' היא איחוד הלבבות בשמחה. חגיגת בר המצווה בכותל הינה חוויה ייחודית הנחרטת בלב החתנים לעד, התרגשות הנערים היקרים ובני משפחתם והשמחה המתפרצת מחזקת את ידינו להמשיך בהתמדה במיזם החשוב הזה. אנו מאחלים לנערים מזל טוב, הצלחה רבה בכל אשר יחפוץ ליבם, אושר ונחת להורים, וכן מודים לראש העיר על הבנת חשיבות המיזם לתושב ותמיכתו בו עם כניסתו לתפקיד, ומברכים אותו בהצלחה רבה בכהונתו. בנוסף מודים למחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר על שיתוף הפעולה הפורה והיעיל שתרם רבות להצלחת החגיגה".

 

 

צילום: עיריית נשר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות