מסיבת עיתונאים בחיפה: זעתרה לא מתנצל על דבריו, מחליפתו, שלבי, לא מגנה את החיזבאללה וקליש רותם מאשימה את הליכוד. מארגני המחאה: ממשיכים בכל הכח

שהירה שלבי:

תודה על הרגע הזה שבו אתה מוותר על התפקיד שלך, זו שותפות אמיתית שמתחזקת ואני רואה בה דרך עבודה מרתקת. אני עצובה זה רגע עצוב לדמוקרטיה הישראלית, זה רגע שאומר שהדמוקרטיה הישראלית פשטה את הרגל. הממשלה באה ומתערבת בהחלטות ראש עיר ורודפת אחרי אזרח וממשלה שלמה ותקשורת שחושפת מה כתב בן אדם. זה מאבק על חופש הביטוי, ברגע שאמרו שאחליף אותו הפוסטים היו נגדי אמרו שאני מחבלת, שאני לא הערבייה הטובה המקובלת על הממסד, אנחנו שותפים לדרך נגד הכיבוש ודיכוי העמים, אנחנו בעד צדק חברתי ושלום ובעד שתי מדינות לשני עמים. ונגד טרור. שמים אותנו בפינה – אתם הצהרתם ככה וככה וזה השיח המפלג והמסית של ראש הממשלה.

רג'א זעתרה:

הסגנות היא לא רג'א או שהירה זה לחד"ש. לא היה אולטימטום ולא הייתה דרישה להתנצלות אלא להבהיר את העמדות. אנחנו לא יוצאים מהקואליציה. ההסכם הוא בין חד"ש לראש העיר ולא רג'א. ככה החלטנו, אף אחד לא כפה עלי, אנחנו יודעים איזה לחצים ואיומים מופנים כנגד העירייה, איומים מאפיוזיים שזה תקדים מסוכן. קליש ואני עדיין לא דיברנו היום, אנחנו עושים למען חיפה והחיים המשותפים בחיפה.

וזה מה שראש העיר של חיפה, קליש רותם צייצה בטוויטר: המגזר הערבי היה במשך ההיסטוריה, וישאר גם בתקופתנו, חלק מהנהגת חיפה. המלחמה האישית נגד זעתרה הסתיימה. לא אתן שנציגי הליכוד המקומיים, שכועסים על כי לא קיבלו ג'ובים, ינהלו מלחמה נגד האוכלוסייה הערבית בחיפה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות