משפחות נרצחי הטרור בפנייה לקליש רותם: יוסי צור שבנו אסף נרצח בפיגוע בקו 37 "איך אדם שתומך במי שרצחו את בני יכול לכהן כסגן ראש עיריית חיפה?". אורטל תמם, אחייניתו של החייל שנרצח, משה תמם: "הדעות שבהן אוחז האיש המסוכן הזה צריכות להדאיג כל חיפאי וכל ישראלי"

נרצחו על ידי ארגוני הטרור. משה תמם ז"ל ואסף צור ז"ל.

תגובתה של אורטל תמם למינויו של רג'א זעתרה. אורטל היא אחייניתו של משה תמם שנחטף ונרצח ב 1984 כשהוא בן 19, על ידי וליד דקה, ערבי ישראלי והצגה על פי כתביו של דקה מועלית על ידי תיאטרון אל מידאן החיפאי שרג'א זעתרה היה חבר ועד מנהל בו וכעת על פי ההסכם הקואליציוני יהיה סיו"ר תרבות בעיר: זאת בושה מצד מפלגות הקואליציה שנותנות לזה יד, יהדות התורה ודגל התורה- 2 מנדטים- מיכי אלפר ואריה בליטנטל, הבית היהודי- מנדט 1- יואב רמתי, חיפה ביתנו – 2 מנדטים – לזר קפלון, דוד עציוני- 3 מנדטים. רג'א זאעתרה שמונה לסגן ראש עיר קיבל גם את סיו"ר מחלקת התרבות ויו"ר תאגיד בית הגפן. זה קידום רציני מאז שהיה חבר ועד המנהל של תיאטרון אלמידאן וצרח עלי שאני רוצחת כי הפגנתי נגד ההצגה המזוויעה של וליד דקה, החוטף והרוצח של דודי משה. הדעות שבהן אוחז האיש המסוכן הזה צריכות להדאיג כל חיפאי וכל ישראלי, הוא לא יקדם את החיים המשותפים ודו קיום בחיפה, הוא יקצין ויפלג ויביא רק נזק לציבור הערבי בחיפה תוך כדי גרימת סבל לכל תושבי העיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות