מצטערים שהצביעו קליש: עינת קליש רותם מפרסמת פוסט בדף שלה, שלא עונה לתושבים על מינוי רג'א זעתרה לסגן ראש עיר וסופגת מתושבי חיפה ביקורות קשות ונוקבות "יום שחור לתושבי חיפה"

התנגדות חריפה למינוי שלו לסגן ראש העיר. רג'א זעתרה. קרדיט צילום יאיר גיל Yair Gilהתנגדות חריפה למינוי שלו לסגן ראש העיר. רג'א זעתרה. קרדיט צילום יאיר גיל Yair Gil

ואלה חלק מהתגובות של תושבי חיפה על הפוסט של קליש רותם:

שלו: אין בעיה עם הסיעה! יש בעיה עם הראש שלה! המחאה רק תגבר קליש! לא נשתוק נהפוך את העיר עד שהוא יודח מהמועצה! עם הסכם ובלי הסכם העיר תגיד את דברה מילה של שלו!

שני: בחרתי בך. וצר לי…. לא שכנעת אותי. לא מקבלת את הנאיביות של השמאל שמחבקת את מי שקורא להחרמת המדינה.

רויטל: את באמת מעיזה להשוות את שאר הסיעות אליהם???!, את באמת מתכחשת לעובדה שזה שונא ישראל תומך טרור?? איבדת אותי לגמרי! אחרי שסחפתי משפחה שלמה להצביע עבורך… אכזבה.

שגיא: בחרתי בך ואני עצוב שכך אכזבת אותי ורבים כמוני בצעד זה, פופוליזם זול.

עדי: פופוליזם זול. הלכת על הבחירה הקלה. מכרת את העיר הזאת בלי למצמץ.

יואל: טעות קשה היה לבחור בך. פשוט טעות. אבל אין הפתעות בעיר האבודה הזו.

גיא: עצוב מאוד. בחרתי קליש וקיבלתי חד"ש. פתיחה גרועה מאוד לכהונה.

אלעד: פשוט הזוי איפה נשמע דבר כזה, פעיל שתומך בטרור ובחיזבאללה נבחר בחסותך לסגן ראש העיר? אין פה שום קשר לדו קיום, מספיק לזרוק סיסמאות, את הפקרת את ציבור הבוחרים שלך.

נעמי: מעניין מה תעשי כאשר החבר החדש שלך בקואליציה מחד״ש יארגן הפגנות נגד חיילי צהל. ויתמוך באירגון טרור כמו חיזבאלה. מה תעשי בדיוק? אי אפשר לשנות את הדעות של שטוף מוח וכפוי טובה. לי כואב שהבן שלי מגן על חלאות כאלו שהיה לך בהצלחה כבר החלטת לא היה קורה כלום אם לא היה להם ייצוג, יהב דאג להם לעוד מאה שנה.

שלומי: מצד אחד רצית את הליכוד אבל השרירים שהם עשו גרמו לך לבחור בבלד ולטעון שהם בחירה לגיטימית. נו באמת.

אורית: אין לי בעיה עם השמאל או הימין או המרכז או הדתיים וכן אפילו עם הערבים שבעירנו, אבל יש לי בעיה מאוד קשה עם שונאי הארץ עם אלה שקוראים להשמדתה. אסור לתת להם ייצוג בשום מקום.

חגי: האם יחויב לכבד את העם היהודי ואת מדינתו, בימי זיכרון. ומה אם ידרוש "לחגוג את יום האסון שלהם-ב1948? באמת סליחה שניצחנו ונשארנו בחיים! בעירייה יושב צורר יהודים! לאן הגענו. זה באמת חד"ש. אני מתבייש ומצטער שבחרתי בך.

חן: בושה עינת קליש מחבל סגן ראש העיר תתביישי לך.

ירון: עם יהב, דאגתי מאוד לעתיד של חיפה – עם קליש, אני מבין שלא יהיה כזה.

איתן: עינת קליש רותם. אני אישית דאגתי לעשרות רבות של אנשים לבחור בך. טעות קשה עשית. ועדיין לא ענית איך זה שסגן ראש עיר תומך בדאעש ושישראל מדינה כובשת, משמע שאת יושבת בכיסא שלך על אדמה כבושה. איך יהיה אפשר לחיות בדו קיום אם אדם כזה ? תעני ענייני ולא הפוך על הפוך.

שרית: בתור חברת מפלגת העבודה וכאחת שאין לה כלל בעיה עם כל מגזר באשר הוא אני מבכה את ההחלטה למנות את תומך אסד ונסראללה, האיש שהשווה את צה"ל לדאע"ש ואיים על אישה בחשיפת חייה האישיים לסגן ראש עיר. אני בזה לעסקנות קטנה. אני מואסת בהחלטה שאין בה טיפת אמת מלבד החובה לאבי גבאי לקראת הבחירות. יום שחור לתושבי חיפה.

 

דניאל סיגלוב, מיוזמי המחאה למינוי רג'א זעתרה לסגן ראש העיר חיפה, המחאה הצליחה?

הקואליציה הורידה מהפרק את ההצבעה שתוכננה הערב למינוי רג'א לסגן ראש העיר. ההצעה ירדה בעקבות הלחץ של תושבי חיפה בימים האחרונים ומבחינתנו זאת הצלחה אבל רק הצלחה חלקית. המאבק ימשיך עד שעינת קליש תבטל את ההסכם עם רג'א, לא נאפשר לתומך טרור, תומך חיזבאללה, לכהן בתפקידים עירוניים.

 

ותגובת עיריית חיפה וקליש רותם? לא מגיעה. כנראה שלא נשאלה השאלה הנכונה. שוב.

פועל בכל הכח עד שההחלטה למנות את רג'א תיפסל. דניאל סיגלוב. אלבום פרטיפועל בכל הכח עד שההחלטה למנות את רג'א תיפסל. דניאל סיגלוב. אלבום פרטי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות