ניוזים חמיםחדשותירושלים

עקרו וגנבו מזוזות מדלתות דירות בבנייני מגורים בדרום העיר ירושלים ומכרו אותם

בפעילות של בלשי מחוז ירושלים, שני החשודים נעצרו אמש, רגע לאחר שהשלימו עסקת מכירה נוספת

במהלך התקופה האחרונה, ניהלה תחנת מוריה של מחוז ירושלים חקירה בעקבות מקרים של עקירת וגניבת מזוזות מבנייני מגורים בשכונות בית וגן וקריית מנחם שבדרום העיר ירושלים. במסגרת החקירה במשטרה, בוצעו מגוון פעולות חקירה ומודיעין סמויות, במטרה לאתר את המעורבים במעשה.

במהלך הימים האחרונים הודות לפעילות חקירתית נחושה ומקצועית, גובש חשד נגד תושב ירושלים, ואמש ביצעו בלשי תחנת מוריה פעילות סמויה בעקבותיו.

בתוך כך, נצפה החשוד (57) יוצא מביתו בדרום העיר לכיוון מרכזה, חובר לחשוד נוסף (54, ירושלים), ויחד עמו נכנסו השניים לבית עסק לאומנות יהודית ("יודאיקה"), שם מכרו את קלפי המזוזות הגנובים שברשותם.
מיד עם סיום עסקת המכירה, עצרו הבלשים את שני החשודים בשעת מעשה.

החשודים הועברו לחקירה בתחנת מוריה במרחב ציון יחד עם קלפי המזוזות שנתפסו על ידי המשטרה. במהלך היום יובאו השניים בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצרם, וחקירת המקרים נמשכת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות