ניוזים חמיםחדשות

2 מקרי אלימות קשה הלילה נגד 2 נהגי אוטובוס בשכונת רמות בירושלים. בשני המקרים התוקפים הם נערים תושבי המקום

שני מקרי תקיפה חמורים הלילה בשכונת רמות בירושלים: נערים ריססו נהג אוטובוס בגז מדמיע. אבנים הושלכו על אוטובוס אחר. הנהגים פונו לטיפול רפואי. נזק נגרם לאוטובוס

שני אירועי אלימות בתחבורה הציבורית נרשמו הלילה בשכונת רמות בירושלים:
בקו 31 של חברת סופרבוס ברמות, עלו בתחנה הראשונה כ-40 נערים שטענו כי האוטובוס יצא באיחור. הנערים האשימו את הנהג, קיללו אותו, ריססו את הנהג בגז מדמיע ונמלטו. משטרה הגיעה למקום. הנהג הועבר לטיפול רפואי.
בקו 72 של חברת סופרבוס, ברחוב רקאנטי ברמות, הושלכו אבנים על האוטובוס. לנהג ולנוסעים שלום . השמשה הקדמית של האוטובוס ומראת הנהג נופצו.
איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: "מדובר בעלית מדרגה במקרי האלימות בעיר. בשבועות האחרונות התחלנו במאמץ משותף עם משרד התחבורה, העיריה ומשטרת ירושלים בטיפול בנגע האלימות אוטובוסים בעיר. אנחנו מברכים על הנכונות והמאמצים הכנים, אבל נכון להיום נמנעים נהגים רבים מהגשת תלונות מחשש לסגירת התיקים . נדרש טיפול מהיר וחריף בתוקפים. וחשוב לא פחות חיזוק ידיה של המשטרה בדמות הכרה בעובדי התחצ כעובדי ציבור והענשת תוקפיהם בהתאם".

 

צילום אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות