ניוזים חמיםחדשותירושלים

פרץ וגנב כסף ורכוש בשווי של אלפי שקלים

שוטרי מחוז ירושלים עצרו במהלך סוף השבוע תושב מזרח ירושלים בחשד שפרץ לאותה הדירה פעמיים בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים וגנב תכשיטים וחפצים נוספים בשווי מוערך של עשרות אלפי ש״ח

החשוד כבר נעצר לאחרונה ע״י שוטרי מחוז ירושלים, אולם בימ״ש לא נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו ושלח אותו למעצר בית, אותו ניצל לביצוע הפריצה.

לפני כשבוע, התקבל דיווח במשטרה על שתי פריצות במועדים שונים לדירת מגורים בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים וגניבת רכוש וכסף בשווי מוערך של עשרות אלפי ש״ח.

לאחר חקירה יסודית של חוקרי תחנת שלם יחד עם שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, החוקרים הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד. עפ"י החשד, החשוד פרץ לדירת מגורים בשכונת הגבעה הצרפתית, ולאחר מספר ימים פרץ לאותה הדירה בשנית והשלים את מלאכת הגניבה של סכומי כסף גדולים, תכשיטים וחפצים בשווי של עשרות אלפי ש״ח.

עוד עלה בחקירה כי החשוד (14) תושב מזרח ירושלים, פרץ לדירה כשהפר מעצר בית שנקבע על ידי בית המשפט. אותו החשוד נעצר ע״י שוטרי מחוז ירושלים רק לאחרונה בחשד שגרם נזק במזיד למספר כלי רכב בשכונת הגבעה הצרפתית. המשטרה ביקשה אז להאריך את מעצרו, אולם בימ״ש החליט לשלוח אותו למעצר בית, והחלטה זו לא השתנתה גם לאחר שהמשטרה הגישה ערר בעניינו לבימ״ש המחוזי.

הפעם מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט עד לתאריך 10.1, וחקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות עמו את הדין, הן בגין מעשי הפריצה והן בגין גרימתו הנזק לכלי הרכב.

משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד פורצים ועברייני רכוש באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות