ניוזים חמיםבריאות

אסון נמנע בביתר עילית: מתנדבי ידידים שחררו ללא פגע ילד שסביב צווארו נכרך אזיקון שסיכן את חייו

התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות ילד כבן ארבע, שסביב צווארו נכרך אזיקון פלסטיק, במהלך משחק בביתו שברחוב חתם סופר, בביתר עילית

יעקב עמר ועידן ועקנין, מתנדבי סניף ביתר עילית, נענו לקריאה ובפעולה זהירה ונחושה הצליחו במהירות לחתוך את האזיקון ולהציל את חייו.

יעקב מתאר: "כשהגעתי למקום מצאתי את הילד בהכרה מלאה, כשאזיקון נעול סביב צווארו. האמא עמדה לצידו בלחץ, מחשש שיתקשה לנשום. הוצאתי כלי חיתוך עדין מארגז הכלים שברשותי באופן קבוע כבעל מקצוע, והתחלתי מיד בפעולת חילוץ. מאחר והאזיקון היה מהודק, התמקדתי במאמץ לחתוך את הרצועה מבלי לפגוע חלילה בגופו של הילד. בעדינות ובמקצועיות הצלחתי לשחרר את האזיקון במהירות ולמנוע ב"ה אסון מיותר".

ישראל אלמסי, מנכ"ל ידידים: "בתקופה זו של ההכנות לחג הסוכות, מצויים בבית ציוד ואביזרים שונים לצורך בניית הסוכה. על ההורים להקפיד במשנה זהירות, שלא להשאיר אותם בקרבת ילדים ללא השגחה, אף לא לרגע. המשחק בהם עלול לגרום לחנק ולסכנת חיים ממשית של הילדים".

מוקד ידידים זמין לכל מקרה חירום של חילוץ, במספר 1230 ללא כוכבית, מכל טלפון

קרדיט תיעוד: ידידים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות