ניוזים חמיםחדשות

נתפסו ביממה אחת 3 גנבי רכבים, כשהם בורחים על רכבים שגנבו ביבנה, רחובות ומודיעין

המשטרה עצרה ביממה האחרונה 3 חשודים בחשד לגניבת כלי רכב שונים מערים שונות באזור השפלה ומודיעין, שניים מתוכם תושבי השטחים ונוסף תושב ישראלי, זאת במסגרת אכיפה ממוקדת נגד פשיעת רכוש

 

שוטרי תחנת מודיעין, לוד ויבנה עצרו ביממה האחרונה שלושה חשודים בחשד לגניבת כלי רכב בערים שונות באזור השפלה.

שוטרי תחנת מודיעין פתחו אמש בסריקות נרחבות עם קבלת דיווח למוקד המשטרה אודות רכב שנגנב בעיר, בפעילות מהירה של השוטרים בסיוע פקחי שיטור העירוני בשילוב אמצעים טכנולוגיים הביאה לאיתורו של הרכב הגנוב בתנועה לכיוון מעבר לשטחי איו"ש . החשוד תושב השטחים בשנות השלושים לחייו, נעצר ונכלא.

במקרה נוסף, שוטרי תחנת לוד פעלו הלילה באופן יזום בכבישים ראשיים באזור לוד במטרה למנוע ולעצור גנבי רכב הפועלים באזור, כאשר הבחינו ברכב שעורר את חשדם ולאחר שלא נענה לקריאות השוטרים לעצור החלו במעקב אחריו, לאחר זמן קצר עצרו השוטרים את החשוד תושב השטחים בשנות העשרים לחייו, נחקר ונכלא.

מאוחר יותר, שוטרי תחנת יבנה ביצעו פעילות סמויה בעקבות דיווח אודות רכב שנגנב מאזור רחובות, השוטרים איתרו הרכב הגנוב בו נהג תושב רחובות בשנות העשרים לחייו ועצרו את החשוד. החשוד נחקר ושוחרר למעצר בית.

כאמור, בכוונת המשטרה להביא את שני החשודים הבוקר לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות