ניוזים חמיםחדשות

הבוקר: תאונה קטלנית בכביש 50 לכיוון עטרות, בין משאית ו-2 כלי רכב פרטיים. הרוג אחד, פצוע קשה ועוד 3 פצועים בינוני

גבר בן 40 נהרג הבוקר בתאונה בין משאית ל- 2 כלי רכב, בכביש 50 סמוך למחלף בן ציון לכיוון עטרות. גבר אחר נפצע קשה ועוד 3 בינוני

בשעה 04:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על תאונת דרכים בין משאית ל- 2 כלי רכב, בכביש 50 סמוך למחלף בן ציון לכיוון עטרות.

פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 40 , וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים שערי צדק והדסה בהר הצופים, 4 פצועים, בהם : גבר כבן 30 במצב קשה, לאחר חילוץ ממושך, עם חבלה רב מערכתית, נער כבן 17 במצב בינוני, עם חבלת ראש, צעיר כבן 19 במצב בינוני, עם חבלת בטן בהכרה, גבר כבן 29 (נהג המשאית) במצב קל.

סך הכל בתאונה נפגעו: 5 אנשים, בהם:1 הרוג, 1 קשה, 2 בינוני ו-1 קל.

חובש בכיר במד"א, דוד ירושלמי ופאראמדיק מד"א שמואל דוד, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו רכב מעוך שנסעו בו 4 נוסעים, מחוץ לרכב שכבו 3 גברים, ובתוך הרכב במושב האחורי נלכד גבר כבן 30, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים תוך חילוצו מהרכב, ולאחר שחולץ ע"י הכבאים פינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה, מחוץ לרכב שכב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, לאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותו. נער כבן 17 וצעיר כבן 19 היו בהכרה מלא וסבלו מחבלות ונהג המשאית גבר כבן 29 התהלך במקום כשמצבו קל, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות