ניוזים חמיםחדשות

נעצרה חולייה של צעירים מירושלים שאחראית להשלכת רימונים לעבר בתי עסק בעיר, הצתה של חנות והצתת מכוניות בשכונת מלחה

עם לכידת צכיר בן 19 מירושלים שהשליך רימון לעבר תחנת דלק בעיר, נחשפה קבוצה של עבריינים תושבי העיר שאחראית להצתת חנויות בעיר ורכבי יוקרה בשכונת מלחה

חוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה בעקבות אירוע שבמהלכו הושלך רימון הלם לעבר תחנת דלק בדרום העיר ירושלים. במהלך פעולות החקירה, עלה חשד נוסף כי החשוד במעשה מעורב גם בעבירות של סחר בסמים.
בתאריך 6.7 נעצר החשוד, בן 19 מירושלים, לחקירה בימ"ר מחוז ירושלים ומעצרו הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי החקירה. במהלך חקירתו נאספו כנגד החשוד ואחרים ראיות מפלילות, בדבר מעורבותם גם באירוע של הצתת בית עסק לממכר מזון, גם כן בדרום העיר.

נוכח התפתחויות נוספות בחקירה, נעצרו על ידי היחידה המרכזית במחוז ירושלים מספר חשודים נוספים, כולם תושבי ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, שהועברו לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט. במסגרת חקירתם, עלה כי חלקם היו מעורבים גם בהצתת מספר כלי רכב יוקרתיים בשכונת מלחה בירושלים,  ככל הנראה על רקע סכסוך עם בעלי הרכבים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות