ניוזים חמיםחדשות

לוחמי האש חילצו אישה בת 38 שנלכדה מתחת לגלגלי אוטובוס שפגע בה ברחוב מעפילי אגוז בבית שמש. מצבה אנוש

אוטובוס דרס ברחוב מעפילי אגוז בבית שמש, הולכת רגל בת 38. היא נלכדה מתחת לאוטובוס ולוחמי האש פעלו לחילוצה. מובהלת לבית החולים, במצב אנוש

בשעה 08:52 התקבל דיווח על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב מעפילי אגוז בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם אישה בת 38 במצב קשה עד אנוש.

במקביל גם בבמוקד 102 של כבאות והצלה מחוז ירושלים התקבלה הודעה על תאונת דרכים קשה בין הולכת רגל לאוטובוס
לוחמי האש של תחנת בית שמש פעלו בפינת הרחובות מעפילי אגוז ונהר הירדן לחילוץ הולכת הרגל שנלכדה מתחת לחלקו הקדמי של אוטובוס.
האשה בשנות הארבעים לחייה חולצה במצב אנוש והועברה לטיפול אנשי מד"א.
פעולת החילוץ המורכבת כללה שלושה צוותים שעשו שימוש בכלים הנדסיים מתקדמים.
מפקד האירוע, מפקד תחנת בית שמש סגן טפסר שי נחמיה: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. האשה נלכדה מתחת לאוטובוס, אשה בשנות השלושים לחייה. היא ניסתה לעבור במעבר חציה במעגל תנועה. אוטובוס שהגיע מחלקה העליון של השכונה לא הבחין בה ובכניסתו לכיכר דרס אותה. ביצענו הרמה באמצעות ציוד הרמה פניאומטי- כריות אויר" היא הועברה במצב אנוש לידי אנשי מד"א".

חובש רפואת חירום במד"א מנחם אדרי סיפר: "ראינו את האישה לכודה מתחת לחלקו הקדמי של האוטובוס כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלות בבטן. חילצנו אותה והענקנו לה טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות לכאב, העלינו אותה לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה."

 

צילום: כבאות והצלה מחוז ירושלים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות