ניוזים חמיםחדשותבריאות

אם לארבעה בת 40 חולת קורונה קרסה עם הגעתה למיון הדסה עין כרם, למרות נסיונות החייאה, נקבע מותה

טרגדיה בכניסה למיון הדסה עין כרם: תושבת ירושלים, אם לארבעה בת 40 שהגיעה למיון כחולת קורונה, קרסה בכניסה לבית החולים ושם נקבע מותה. במשך ימים שהתה חולה בביתה, יחד עם חולים אחרים

חולת קורונה בת 40 שפונתה לבית החולים הדסה עין כרם מביתה עם התדרדרות במצבה, נפטרה עם הגעתה אל חדר המיון.
מבירור של הצוות עולה כי האישה, אם לארבעה, המתגוררת עם בני משפחתה בירושלים, סבלה מתסמיני קורונה בימים האחרונים, כשמסביבה מספר חולים מאומתים.
עם הגעתה למיון הדסה על ידי מד״א, קרסו מערכות גופה ואיבדה דופק, ואובחנו פגיעות רב מערכתיות ולבביות. צוות חדר המיון ביצע בה החייאה ממושכת אך הפגיעות היו קשות והוא נאלץ לקבוע את מותה.
פרופ' קובי אסף, מנהל המרכז לרפואה דחופה בהדסה עין כרם: ״אנו עדים למקרה קשה ומצער של התדרדרות מהירה ביותר במצבה של חולת קורונה עם מחלת רקע, שמייד עם הגעתה לבית החולים קרסה ונפטרה.
אני מדגיש, כי בשלהי הגל השלישי הפוגע מאד בירושלים, אנו פוגשים מדיי יום במיון עשרות מטופלים עם חשד לקורונה, כאשר בין 30 ל-50 אחוז מהם מתגלים כחיוביים. מדובר במספר של 10 עד 18 חולים חדשים ביום- רק כאן במיון הדסה.
אני קורא לציבור שסובל מתסמיני קורונה או מאובחן בקורונה, ונמצא בביתו – כל התדרדרות ומצוקה מחייבת פינוי לבית החולים. אל תתמהמהו ואל תשתהו בבית.
המחלה מאופיינת בהתדרדרות מהירה ובהמון מקרים שפגשנו, גילינו שהמטופלים חיכו בבית עד שהגיעו למצב קשה ואף קשה מאוד. חבל, כי המצב יוכל להיות שונה לחלוטין ואפשר להציל חיים באם נעצור את ההתדרדרות בבית החולים״.

 

צילום אילוסטרציה: מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות