ניוזים חמיםחדשות

למרות העלייה בתחלואה בירושלים נחשפו מספר בתי עסק שפועלים כרגיל, תוך התעלמות מוחלטת מההנחיות

המשטרה חשפה כמה בתי עסק בירושלים והסביבה שהפרו את תקנות הסגר: מעסק לשטיפת רכבים ועד מסעדה שפעלה כרגיל. בכל המקרים נתנו קנסות כבדים

 

שוטרי משטרת ישראל ממשיכים כל העת בפעילות הסברה, מניעה ואכיפת תקנות הקורונה בדגש לאיתור הפרת התקנות, בקרה ופיקוח אחר מבודדים ועסקים אשר אינם מצייתים להוראת תקנות צו הבריאות.

במספר מקרים אתמול (שלישי) אותרו מספר בתי עסק ברחבי העיר ירושלים שהפרו הנחיות וכנגדם נרשמו קנסות בהתאם על סך 5,000 שקל:

– בשעות הבוקר אותר בדרום העיר עסק לשטיפת מכוניות הפתוח בניגוד להנחיות ובו מספר לקוחות. כנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם. בשעות הצהריים בצפון העיר אותר עסק פועל גם הוא לשטיפת מכוניות ובאותה העת במקום מספר כלי רכב וכ-10 עובדי המקום וכנגד בעליו של העסק נרשם דו"ח קנס בהתאם.

– בצהרי היום אותרה מסעדה ביישוב מבשרת ציון בתוכה סועדים מספר אנשים וזאת בניגוד להנחיות צו הבריאות. בתחקור בעליו של העסק מסר כי הוא מודע לכך שהפר את החוק אך עושה זאת מאחר ומרגיש מחוייב ללקוחותיו. גם כנגד בעל עסק זה נרשם דו"ח קנס בהתאם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות