ניוזים חמיםטור דעה

ביתי הוא מבצרי – גם מול מס הכנסה

עובדים מהבית? שווה לכם לקרוא את הטור הזה

עסקים רבים עובדים מדירת המגורים שלהם ולא שוכרים משרד לעסק. מגמה זו התחזקה בשנים האחרונות עקב ההתקדמות הטכנולוגית המאפשרת לכל אחד עם מחשב נייד להקים עסק עצמאי בביתו, כשהנוכחות שלו באינטרנט הינה של עסק גדול. בנוסף, אם עד למשבר הקורונה, עבודה מהבית איפיינה עסקים קטנים, אזי לאחר משבר הקורונה, חברות גדולות בארץ ובעולם העבירו חלק מהעובדים לעבוד מהבית ולא להגיע למשרד. ישנן חברות שהגדילו והעבירו את כל העובדים לעבוד מהבית, תוך ויתור על המשרדים שהם החזיקו עד למשבר הקורונה. לעסק הנמצא בדירת המגורים יש יתרון מובהק של חיסכון בעלויות שכר דירה ודמי ניהול משרד, ארנונה עסקית-היקרה מארנונה למגורים, חשמל וכדומה.

בנוסף, יכול העסק הביתי לדרוש הוצאות בית כהוצאות עסקיות ובכך להקטין את חבות המס שלו. ההיגיון הוא שחלק הארי מהבית משמש למגורים, ואת ההוצאות על חלק זה אי אפשר לדרוש, אולם חלק קטן מהבית נחשב כמשרד ואותו חלק מההוצאות אפשר לדרוש בניכוי, בפרקטיקה נהוג לקחת 20%-33% מהוצאות הבית כהוצאות העסק.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות