ראשון לציון

מרכז העסקים "מתחם האלף" תופס תאוצה

בעירייה מעודדים מהמגמה של חברות גדולות לעבור לראשון לציון מתל אביב וערי הסביבה. כזכור, קבוצת דיסקונט רכשה לפני כשנתיים 21 דונם במתחם האלף על מנת להקים קריה פיננסית שתכלול את בנק דיסקונט, בנק מרכנתיל וחברת Cal. חברה גדולה נוספת שעזבה את תל אביב ועברה לראשון לציון היא קבוצת ידיעות אחרונות שעברה למתחם ראשון איילון. חברת המחשוב של קבוצת הבינלאומי הקימה במתחם שורק מבנה גדול עבור 700 העובדים שלה. אגב, במתחם הממוקם בדרום העיר פועלות כבר מספר חברות ענק כדוגמת איקאה, לובינסקי, קוקה קולה, רנואר, אלבר, בלורן, צ'מפיון מוטורס ועוד. כמו כן, בשבוע שעבר הודיעה החברה הממשלתית "נתיבי איילון" כי היא עוזבת את תל אביב ועוברת לראשון לציון.

עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 ציין: "לאחר עבודה מאומצת שנעשתה בחודשים האחרונים ולאור תוצאות המכרזים, אנחנו שמחים וגאים על הבעת האמון במתחם ה-1000 ובעיר ראשון לציון.

אנו מתקדמים צעד אחר צעד, מגרש אחר מגרש לעבר הקמתו של מתחם האלף שמהווה אטרקציה ייחודית ראשונה מסוגה לחברות ולמשקיעים. צפוי לקום כאן מתחם בסטנדרטים גבוהים ובקנה מידה שלא נראה כמוהו בארץ".

 

הדמיות: טוטם הדמיות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות