חדשות

אסירות בנווה תרצה מאיימות לחנוק את הסייעת שחנקה למוות את יסמין הקטנה בגן בפ"ת. וגם: הציור שנתן נער להוריה של יסמין וריגש אותם

בינתיים אזרחים רבים מנסים לעזור לשני הוריה הצעירים של יסמין שנותרו בארץ, באישור שר הפנים, אריה דרעי, כדי ללוות את ההליך המשפטי נגד סקיבנקו.

בין העזרות מבחינת מגורים וכלכלה, יש גם מחוות שמרגשות מאוד את הוריה של יסמין. בין היתר יש את המחווה שעשה נער צעיר מרמלה, יעקב אדיב בן ה-17.

אמו של יעקב, מירי אדיב, סיפרה ל"ניוזים מרכז". הבן שלי מצייר מגיל צעיר בעפרונות והסיפור של יסמין גרם גם לו לזעזוע. הוא ראה את התמונה שפירסמו בתחילת הסיפור של יסמין הקטנה, עם העיניים הגדולות והזר על הראש. הוא החליט לצייר אותה ולתת להוריה של יסמין מזכרת קטנה, רגע קטן של זיכרון ונחמה קטנה.

קרובים להוריה של יסמין הביאו למפגש בין האם דורינה ליעקב שנתן להורים הנרגשים את הדיוקן שמנציח את יסמין הקטנה.

 

בתמונה: הנער יעקב אדיב והציור של יסמין

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות