חדשות

יואל ישורון סגן רה"ע חולון שכינה את הלהט"בים: "מפלצות בסגנון היורה", כתב פוסט על אסי עזר וזכה למילים קשות

מיותר לציין שהוא זכה לביקורת קשה לא רק מצד אנשי הקהילה הגאה. רבים כתבו לו דברים קשים ביותר על הכינויים הקשים בהם קרא לאנשי הקהילה.

ישורון, בשקט-בשקט מחק אתמול את הפוסט שלו והתקפל. אלא שהוא ניסה לכאורה לתקן את הרושם שהותיר וכתב מעין פוסט מתקן בו הוא מהלל ומשבח את המנחה אסי עזר, שהינו הומוסקסואל מוצהר.

ישורון כתב: "צופה בתוכנית האירוח הדוקומנטרית בהנחייתו של אסי עזר – 'היום בעוד שנה'. מה שבטוח אסי עזר מנחה ענקקק. מנחה עם הרבה חן ורגש. אמפתי ומזדהה עם המרואיינים וסיפוריהם המרתקים והמרגשים….".

אלא שהתגובות שנחתו על ישורון היו קשות –

אחד התושבים, דניאל, כתב לו: "מנחה בחסד ובהמה, שכחת, לא? איש חשוך ואומלל אתה".

תושב אחר, ניתאי, היה חריף יותר: " אסי עזר הוא הומו. להזכיר לך מה אמרת על הומואים ולסביות ומצעד הגאווה, חתיכת אפס הומופוב שכמוך. אתה לא ראוי להיות איש ציבור נבער שכמוך".

לימור כותב לו: "רק לפני שבוע העלת פוסט שבו גינת את ההומאים וקראת להם בהמות… שמחה לשמוע שלפחות אסי עזר הוא לא בהמה בעיניך למרות שהוא הומו".

ואילו רק אחד נחלץ לטובתו – אלו, שכתב: " מה הקשר בין מצעד הגאווה הדוחה ברובו לבין הומואים נורמטיבים כאסי עזר. אסי יכול להיות מקסים וחלק מהמצעד עדיין יכול להיות דוחה. הומאים והומוסקסואליות היא לגיטימית בעיני כמו כל מגדר אחר. המצעד באופיו מכוער".

יואל ישורון בזמן האחרון דוחף ונותן תמיכה לשי וקנין לראשות רשימת הליכוד בפריימריס הקרובים בעיר. מערכת "ניוזים מרכז" פנתה לליכוד ומצפה לתגובה לגבי אחד מחבריה ודעותיו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות