בת ים

המחירים המופקעים שתשלמו אם בטעות בחרתם ללכת לים בבת-ים

תושבים שונים פנו למערכת "ניוזים מרכז" וסיפרו על "הקנס" שספגו כשניסו לבלות שבת עם המשפחה בחוף בבת-ים.

לאורך רצועת חוף הסלע, אלא אם אתם משכימי קום, תמצאו חניה לאורך הכביש שהיא לא בתשלום. לאלו שמעיזים ורוצים להגיע לחוף עם חניה יש את אופציית חוף תאיו, אלא שאז אתה מגיע ומבין שצריך לשבור תוכנית חיסבון לשם כך.

עד לפני מספר שנים הכניסה לחניית החוף הייתה לפי קיבולת ובחינם. אלא שבשנים האחרונות עיריית בת-ים החליטה שזה מקום טוב לעשות קופה על גב התושבים ובעיקר המשפחות, המגיעות למקום.

אם אתם תושבי בת-ים החניה באזור אפר, חניה לא מסודרת ולא סלולה, תעלה לכם 20 שקל. אם אינכם תושבי בת-ים צפו לתשלום של 30 שקלים (לא נגבה סכום כזה גם בחניות חוף מציצים, מסודרות וסלולות בטיילת תל אביב).

 

הקסטה הקטנה תעלה לכם ביוקר. צילום: טעמקור יח"צ

לאחר שצלחתם את הכניסה למקום, מחכה לכם עוד הפתעה…רציתם להתיישב, קצת לנוח מול הים? בבקשה: 15 שקל לכיסא 1 ועוד 15 שקל אם חפצה נפשכם בשימשייה.

אורית, תושבת העיר וילידת בת-ים מספרת: "כשהיינו ילדים היינו מגיעים לבלות בים כל יום, כי זה היה הבילוי הכי כיפי והכי כלכלי להורים שלנו. הום בילוי בים, זו עלות מטורפת. אנחנו כזוג צעיר חושבים כמה פעמים לפני שאנחנו יוצאים לחוף כאן".

אז למשפחה שמסתפקת רק בשני כיבאות ושימשייה אחת, כבר הכניסה והישיבה הצנועה מגיעה ל-65 שקלים אם אתם תושבי העיר.

ועכשיו כל שנותר לכם זה להתפלל שהילד או הילדה לא ירצו ארטיק, או גלידה, או חלילה שתייה.

קסטה של טעמקור, הפשוטה והקטנה עולה בחוף "תאיו" לא פחות מ-15 שקלים! שמעתם נכון. ואם חשקה נפשכם בטילון, תיפרדו מיותר כסף.

פחית שתייה תצטרכו לרכוש בכ-13 שקל.

תושבים רבים שפנו למערכת "ניוזים מרכז" שואלים: "למה עיריית בת-ים בוחרת שלא לעשות אכיפה על המחירים המופקעים? למה הבילוי בחוף הים הפך למותרות עבור משפחות רבות בעיר?".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות