חדשות

שלומי זינו רושם ניצחון בפריימריס בליכוד בנשר ומצרף לרשימת התומכים את פרופ' יצחק ברוורמן

כבשנן את ראשות הליכוד כנגד כל הסיכויים וגם אל מול כוחות גדולים ששלטו בליכוד במשך עשרות שנים.

פנינו לאחדות, אחדות הליכוד ואחדות העיר נשר. אני מתכוון להתמודד על ראשות העיר נשר ובעזרת השם לנצח

יחד נחזיר את העיר לתושבים. נעבוד  עם התושבים כדי להחזיר את נשר למעמד של עיר איתנה, מבוקשת, פורחת ומשגשגת. אני מתכוון בשבועות הקרובים להציג את תכנית פיתוח העיר ל-5 השנים הקרובות, תכנית מלאת תקווה, חדשנות ודאגה לתושבי העיר, יחד ננצח".

יום לאחר הניצחון מוסיף זינו עוד שחקן חיזוק וזוכה בתמיכתו של פרופסר יצחק ברוומן, תושב נשר חבר הליכוד.

 

זינו. "מתכוון להציג את תכנית פיתוח העיר בחמש השנים הקרובות"

פרופ' ברוורמן משמש כמנהל יחידת אף אוזן גרון וכירורגיה של ראש וצוואר במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. מרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.

בכך, פרופסור ברוורמן מצטרף לפרופסור קרומגלז ולחברי מועצת העיר שפיגלר ובן שיטרית ורוב חברי המרכז וחברי מועצת הסניף נשר, שהביעו תמיכה במועמדותו של זינו לראשות העיר.

זינו ברך על תמיכתו של פרופ' ברוורמן ואמר:"אני שמח על תמיכתו של פרופסור ברוורמן, שהגיע במיוחד אתמול לתמוך במועמדותי לראשות העיר נשר יחד עם מאות החברים שהצביעו עבורי. אני קורא לכל חברי הליכוד בנשר להתאחד ולפעול יחד להצלחה בבחירות הקרובות לראשות העיר נשר, יחד ננצח."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות