חדשות

חקירה סמויה בתחנת בני ברק- רמת גן הובילה לפשיטה ומעצרם של 4 חשודים לאחר שמכרו סמים לסוכן סמוי

חוקרי תחנת בני ברק- רמת גן פתחו בחודש ינואר בחקירה סמויה אודות פרשיית סחר בסמים מסוגים שונים באמצעות סוחרי משנה, בערי המרכז

במסגרת החקירה, הצליחו הבלשים להתחקות אחר פעולותיהם של החשודים בפרשייה. במהלך השבועות האחרונים הצליחו הכוחות (סוכן סמוי) לרכוש סמים מסוג "דוקטור" מסוחרי המשנה ולתעד את העסקאות שבוצעו.

עם מעבר החקירה לגלויה, ביום חמישי (22/2/24), בלשי תחנת בני ברק- רמת גן בשיתוף לוחמי היחידה הטקטית של מג"ב, עצרו את ארבעת החשודים בפרשייה.

במסגרת הפשיטות שנערכו, איתרו ותפסו הכוחות חומרים החשודים כסם מסוג קנאביס במשקל 185 גרם, דוקטור במשקל 48 גרם, 22 כדורים מסוג אקסטה, 30 גרם נוזל. בנוסף נתפס כסף מזומן על סך 18,500 ש"ח, משקלים, מחשב נייד וקטנוע.

הבלשים עצרו את ארבעת החשודים (36, 26 מרמת גן, 25 מחדיד, 22 מאלעד) והם הובאו לחקירה במחלק פשעים בתחנת בני ברק- רמת גן. בימ"ש השלום בת"א האריך את מעצרם בארבעה ימים והיום יובאו לדיון נוסף בבימ"ש. החקירה נמשכת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות