חדשותתרבות

מאז פרוץ הלחימה נרתם העורף לסייע לחיילינו בכל טוב הארץ- מאוכל ועד לציוד לוחמה, אבל המוצר שללא ספק מוביל בראש טבלת הביקושים מהחזית- הוא הציצית!

 מפעל "משכן התכלת" הגדול בעולם לייצור ציציות יצא בתרומת אלפי ציציות שהגיעו מבירת הנגב- ישירות לחזית ובהכנתם השתתפו עשרות מתנדבים חרדים

מאות אלפי חיילים המילואים שמיהרו להגיע לבסיסיהם בחזית לצד חיילי הסדיר בגזרות השונות, יצרו ביקוש רב למוצרים שונים שהעורף נרתם לספק באמצעות מוקדי ציוד ולוגיסטיקה רבים ברחבי הארץ. בין הפריטים שממשיכים לבלוט בראש הרשימה- עומדת הציצית. "בין אם מדובר במילואימניקים שמיהרו לצאת לבסיסים בציוד חלקי או בחיילי סדיר, שניהם נדרשים לשהות ארוכה באזורי הלחימה בלי מקלחת וכביסה, לכן אנחנו מנסים לצייד את החיילים בציציות מותאמות לשימוש והחלפה" מסביר שלמה אברהמי, מנכ"ל מפעל "משכן התכלת" שתורמים אלפי ציציות ותשמישי קדושה נחוצים לחיילינו. בשל הביקוש הרב שנוצר התנדבו עשרות חרדים תושבי הדרום להכנתן.
הציציות שמותאמות למצבי ספורט ותנועה בשטח ובצבעים תקניים- לבן וחאקי, מתקבלות בברכה לא רק אצל החיילים שומרי המצוות אלא אצל רבים נוספים שרואים בה חיבור רגשי ושייכות למסורת ישראל, כך שהפכה למוצר המבוקש ביותר. ב"משכן התכלת" ניצלו את ההזדמנות כאשר הלוחמים היו בשטחי הכינוס ובשיתוף פעולה עם הארגונים שריכזו את צרכי כוחותינו בבסיסים השונים העבירו את אלפי הציציות ותשמישי הקדושה שביקשו הכוחות.

שלמה אברהמי, מנכ"ל "משכן התכלת": "אנחנו גאים לעמוד לצד החיילים וכוחות הביטוחון לסייע ולפעול למענם בימים מורכבים אלה. כולנו תקווה שזכות הציצית והתפילות הרבות של עם ישראל יעמדו ויגנו על חיילינו בכל מקום שהם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות