תרבות

מחווה מרגשת: הופעת תזמורת המשטרה בפני מטופלי מחלקות שיקום, סיעוד מורכב והנשמה במרכז הרפואי הרצוג

"ירושלים של זהב ושל נחושת ושל אור", ניגן הרכב של תזמורת המשטרה היום בפני מטופלי מחלקת שיקום ג', מטופלי מחלקת סיעוד מורכב ומונשמים במרכז הרפואי הרצוג

ההרכב בן 5 נגנים (סקסופון, טרומבון, 2 נגני חצוצרות ונגן חליל), ניגן בעיקר שירים ישראלים, ששמחו והפיחו תקווה אצל המטופלים, רובם קשישים.
כשהתזמורת ניגנה את "בשנה הבאה – נשב על המרפסת", ואת השיר "אור", של שושנה דמארי, אפילו קמו כמה מטופלים, שאינם נעזרים בכסאות גלגלים ורקדו.

העובדת הסוציאלית, חנה גרשון מהמרכז הרפואי הרצוג מספרת: "תזמורת המשטרה מרבה להופיע בימים אלו בלוויות ובאירועי זכרון והנצחה. בין לבין, מצאו חברים מהתזמורת זמן להגיע אלינו, כדי להופיע בפני המטופלים ולהעלות אצלם אור בעיניים. זה היה נפלא. אנרגיה טובה, הרבה שמחה ותקווה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות